Gebruiksaanwijzing /service van het product P520i van de fabrikant Zebra Technologies
Ga naar pagina of 2
P520 i Card Printer Basic Specifications: » Under 30 Seconds/Card Print & Laminate Speed » Full Colour Dual-Sided Card Printing with Lamination » Parallel or USB Interface » 100 Card Capacity .
Card Printer Pr oduct Specifications General Specifications » High speed printing with built-in-laminator » 125 cards/hour single-sided colour with 1mil laminate (YMC) » 4MB image memory standard .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Zebra Technologies P520i (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Zebra Technologies P520i heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Zebra Technologies P520i vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Zebra Technologies P520i leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Zebra Technologies P520i krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Zebra Technologies P520i bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Zebra Technologies P520i kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Zebra Technologies P520i . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.