Gebruiksaanwijzing /service van het product MPC-7202 van de fabrikant ZyXEL Communications
Ga naar pagina of 2
L A N S w i t c h e s Q u i c k S a l e s G u i d e cov er back F or more product information, visit us on the web at w ww.Z yXEL.com Copyright © 2010 Z yXEL Communications Corp. All rights reserved. ZyXEL, ZyXEL logo are registered trademarks of ZyXEL Communications Corp.
inside F ix ed-P or t S witches Quick F inder L3 Managed 4500 Series Gigabit Ethernet with 10G Uplink XGS-4526 XGS-4528F 4000 Series Gigabit Ethernet GS-4024 F ast Ethernet ES-4124 L2 Managed 2200 Ser.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ZyXEL Communications MPC-7202 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ZyXEL Communications MPC-7202 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ZyXEL Communications MPC-7202 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ZyXEL Communications MPC-7202 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ZyXEL Communications MPC-7202 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ZyXEL Communications MPC-7202 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ZyXEL Communications MPC-7202 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ZyXEL Communications MPC-7202 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.