Gebruiksaanwijzing /service van het product 2200 van de fabrikant Binatone
Ga naar pagina of 2
Important note — emergency calls The S y m p h o n y 2 2 0 0 is not designed for making emergency calls when access to Emergency Services. (This means that you should also have a basic phone that does not need mains power , connected to your line so that you can make calls during a power failure.
PHONEBOOK ringer Display messages and symbols Installation 2 3 Making and answering calls T o make a call 1 Key in the phone number If you make a mistake, press to clear digits from the display.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Binatone 2200 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Binatone 2200 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Binatone 2200 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Binatone 2200 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Binatone 2200 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Binatone 2200 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Binatone 2200 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Binatone 2200 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.