Gebruiksaanwijzing /service van het product Icarus 2020 van de fabrikant Binatone
Ga naar pagina of 2
THIS EQUIPMENT IS NOT DESIGNED FOR MAKING EMERGENCY TELEPHONE CALLS WHEN THE POWER FAILS. ALTERNATIVE ARRANGEMENTS SHOULD BE MADE FOR ACCESS TO DIAL EMERGENCY SERVICES.
5.4 Edit a Phonebook Entry In idle: 1. Press <PHONEBOOK> to access the phonebook. 2. Press <UP/DOWN> to select the desired pho nebook entry. 3. Press <MENU> and <UP/DOWN> to select EDIT . 4. Press <OK> to display the current name.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Binatone Icarus 2020 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Binatone Icarus 2020 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Binatone Icarus 2020 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Binatone Icarus 2020 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Binatone Icarus 2020 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Binatone Icarus 2020 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Binatone Icarus 2020 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Binatone Icarus 2020 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.