Gebruiksaanwijzing /service van het product 340 van de fabrikant 2Wire
Ga naar pagina of 2
Image quality prob lems Symptom Solution Missing or light color stripes on pr ints. Ref er to the cleaning procedure “Cleaning f or light stripes: printhead. ” Ink streaks or oil on front, back or edges of print. Do not print on both sides of the media.
Source: 070-9101-03 C6s Image prints in blac k-and-white instead of color . ■ PC users: Be sure to use a driver that supports color P ostScript. If you are running Windo ws, use the T ektronix-supplied driver that was shipped with the printer’ s software .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 2Wire 340 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 2Wire 340 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 2Wire 340 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 2Wire 340 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 2Wire 340 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 2Wire 340 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 2Wire 340 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 2Wire 340 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.