Gebruiksaanwijzing /service van het product V21 van de fabrikant ACTi
Ga naar pagina of 2
Introduction This guide contains all the information you need to quickly setup the Video Encoder . For detailed information on installations or operations, please refer to the Hardware Manual and Firmware Manual on ACTi website ( www .
Step 5: Log-in www .ac.com Quick Installation Guide Default Account: admin Password: 123456 1. On the Login page, type the Account and Password . 2. Select Language , if necessary . 3. Click Login . The Live View screen appears. 4. Click to access the Setup menu to modify the Encoder settings.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ACTi V21 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ACTi V21 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ACTi V21 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ACTi V21 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ACTi V21 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ACTi V21 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ACTi V21 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ACTi V21 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.