Gebruiksaanwijzing /service van het product Business Telephone van de fabrikant 3Com
Ga naar pagina of 2
Put a Call on Hold While you are on a call, press Hold. The indica tor light be side a line on hold blinks slowly . T o return to the call, press the line button where the call is being held . T ransfer a Call 1. While you are on a call, pr ess T ransfer .
* If your system uses another voice messaging applic ation, follow the instructions for your application. Initialize Y our V oice Mailbox 1. Pick up the handset an d press MSG (2102) or (3102). 2. The NBX voice prompts guide you through the steps to create your passwor d and initialize your mailbox.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat 3Com Business Telephone (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen 3Com Business Telephone heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens 3Com Business Telephone vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding 3Com Business Telephone leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over 3Com Business Telephone krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van 3Com Business Telephone bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de 3Com Business Telephone kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met 3Com Business Telephone . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.