Gebruiksaanwijzing /service van het product 3 van de fabrikant Blueant
Ga naar pagina of 2
BlueAnt BlueAnt Confirm language selection by pressing the green button as soon as your language is spoken on the SUPERTOOTH 3 . Phonebook transfer will be initiated. Accept any connection request on your phone if prompted. Then wait until SUPERTOOTH 3 says: “ BlueAnt ST3 ready , connected to phone.
Product Over view www.blueantwireless.com The Bluetooth ® word mark and logos are regis tered trademarks owned by Bluetooth SIG, Inc. and any use of such marks by BlueAnt Wireless is under license.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Blueant 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Blueant 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Blueant 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Blueant 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Blueant 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Blueant 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Blueant 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Blueant 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.