Gebruiksaanwijzing /service van het product V1 van de fabrikant Blueant
Ga naar pagina of 2
Google, GOOG-4 1 1, and the Google Logo are tr ademarks of Google Inc. Comply TM is a registered trademark of Hearing Components. Manufactured under Hearing Components U.S. Patent number s 4,880,0 76 and 5,002,1 5 1 -- and international equivalents. The Bluetooth ® word mark and logos are registered trademarks owned b y Bluetooth SIG, Inc.
200 5 HEADSET World’s First Voice Controlled Bluetooth ® Headset The BlueAnt V1 V oice Controlled Headset allows users to easily control most functions of their Bluetooth headset using the rev olutionar y BlueGenie ™ V oice User Interf ace. T alk to it and it talks to y ou.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Blueant V1 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Blueant V1 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Blueant V1 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Blueant V1 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Blueant V1 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Blueant V1 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Blueant V1 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Blueant V1 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.