Gebruiksaanwijzing /service van het product BBSM6 van de fabrikant Bogen
Ga naar pagina of 2
© 2005 Bogen Communications, Inc. All rights reserved. Specifications subject to change without notice. 54-2 1 36-0 1 A 0505 Components Assembly Models BBSM6, BBFM6, FMHAR8, & SGHD8 F or use with FMH 1 5T horn loudspeak er 1 ) Place gask et supplied with FMH 1 5T onto FMHAR8 Adapter Ring ov er the studs.
Limited W arranty The BBSM6, BBFM6, FMHAR8,and SGHD8 are warranted to be free from defects in material or workmanship for two (2) years from the date of sale to the original purchaser .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bogen BBSM6 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bogen BBSM6 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bogen BBSM6 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bogen BBSM6 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bogen BBSM6 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bogen BBSM6 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bogen BBSM6 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bogen BBSM6 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.