Gebruiksaanwijzing /service van het product Category 5e van de fabrikant ADC
Ga naar pagina of 2
www .adc.com • +1-952-938-8080 • 1-800-366-3891 Spec Sheet Basic Structur ed Cabling Systems Category 5e 110 T ype Blocks ADC’ s Basic Category 5e and Category 6 Structur ed Cabling Systems are complete channel solutions of fering 20-year product performance warranties along with a multitude of product choices and design options.
Spec Sheet Website: www.adc.com From N orthAme rica,Ca llTollFre e:1-800- 366-3 891•Outsi deofNorth Am erica :+1-952 -938-8 080 Fax:+1-952-917-3237 •For alisting ofADC’s globalsales officelocations,please referto ourwebsite.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADC Category 5e (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADC Category 5e heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADC Category 5e vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADC Category 5e leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADC Category 5e krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADC Category 5e bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADC Category 5e kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADC Category 5e . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.