Gebruiksaanwijzing /service van het product i-DS2 van de fabrikant Boston Acoustics
Ga naar pagina of 2
Boston Horizon i-DS 2 Boston Horizon i-DS 2 F rom your iP od to everyone’ s ears – realistic, r oom-lling stereo with clean, pow er ful bass. A gr eat-looking compact system that ts anywhere.
I t ’ s nice to share . The i-DS 2 delivers 60 watts of system power f or room-lling , high quality sound. With a composite video output t o let you show o photos and videos from any video-cap.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Boston Acoustics i-DS2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Boston Acoustics i-DS2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Boston Acoustics i-DS2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Boston Acoustics i-DS2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Boston Acoustics i-DS2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Boston Acoustics i-DS2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Boston Acoustics i-DS2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Boston Acoustics i-DS2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.