Gebruiksaanwijzing /service van het product R1ESU3F van de fabrikant Addonics Technologies
Ga naar pagina of 10
www .addonics.com T echnical Support If you need any assistance to get your unit functioning properly , please have your product information ready and contact Addonics T echnical Support at: Hours: 8:30 am - 6:00 pm PST Phone: 408-453-6212 Email: http://www .
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Unpacking and Overview W ARNING: Please remember to set the power supply to your local outlet voltage prior to plugging in the power cord.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Installation 1. Use the provided key to unlock the front door if needed and open it. 2. Insert a drive into each bay as desired, SA T A connectors first, label side up as shown, then press the drive firmly into place.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Port Multiplier Modes The Port Multiplier supports individual drives (JBOD Mode), several types of RAID and some non-RAID drive sets.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ RAID 5 (Stripe set with striped parity) Number of drives: at least 3 Unit capacity: size of one member times number of members minus one.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Configuring the Port Multiplier Using Switches Resetting the RAID NOTE: This procedure destroys all RAID data.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Configuring the Port Multiplier Using the JMicron RAID Manager Windows users may install the JMicron HW RAID Manager application located on the SA T A Controller CD, or download it from http://addonics.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ Next, click the Basic RAID Configuration tab and select the type of RAID desired.
www .addonics.com T echnical Support (M-F 8:30am - 6:0 0pm PST) Phone: 408-453-621 2 Email: www .addonics.com/support/query/ The RAID and Disk Information screen (shown when the program was launched) will now show the Port Multiplier with an Array . The drives are now listed as M0-M4, indicating they are members of the array .
www .addonics.com Phone: 408-573-8580 Fax: 408-573-8588 Email: http://www .addonics.com/sales/query/ CONT ACT US.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Addonics Technologies R1ESU3F (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Addonics Technologies R1ESU3F heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Addonics Technologies R1ESU3F vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Addonics Technologies R1ESU3F leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Addonics Technologies R1ESU3F krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Addonics Technologies R1ESU3F bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Addonics Technologies R1ESU3F kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Addonics Technologies R1ESU3F . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.