Gebruiksaanwijzing /service van het product 1960C van de fabrikant Brother
Ga naar pagina of 2
© 2006 BROTHER INTERNA TIONAL CORPORA TION T otal Message Center Solution for a Home Of fice or Small Business • Handles all your black or color fax and copy needs • 33.
T echnical Specifica tions IntelliF AX-1960 C © 2006 Brother International Corporation, 100 Somerset Corporate Blvd., Bridgewater , NJ 08807-0911. All r egister ed trademarks referenced herein are the property of their respective companies. All specifications subject to change without notice.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Brother 1960C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Brother 1960C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Brother 1960C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Brother 1960C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Brother 1960C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Brother 1960C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Brother 1960C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Brother 1960C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.