Gebruiksaanwijzing /service van het product IntelliFAX 885MC van de fabrikant Brother
Ga naar pagina of 2
© 2001 Brother International Corporation HOME/OFFICE PLAIN P APER F AX WITH MESSAGE CENTER ■ 14.4K bps high speed fax modem ■ 10 page auto document feeder ■ 100 sheet paper cassette ■ 512KB m.
■ 15-Minute built-in Answering Machine stores both fax and voice messages ■ Full Duplex Speakerphone ■ 14.4K bps high speed fax modem ■ 10 page auto document feeder ■ 100 sheet paper cassett.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Brother IntelliFAX 885MC (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Brother IntelliFAX 885MC heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Brother IntelliFAX 885MC vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Brother IntelliFAX 885MC leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Brother IntelliFAX 885MC krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Brother IntelliFAX 885MC bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Brother IntelliFAX 885MC kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Brother IntelliFAX 885MC . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.