Gebruiksaanwijzing /service van het product 39132 van de fabrikant Bunn
Ga naar pagina of 10
SER VICE SUPPLEMENT T O 39132.0000 BUNN-O-MA TIC CORPORA TION POST OFFICE BOX 3227 SPRINGFIELD, ILLINOIS 62708-3227 PHONE: (217) 529-6601 F AX: (217) 529-6644 39132.
Page 2 39132.3 030912 BUNN-O-MA TIC COMMERCIAL PRODUCT W ARRANTY Bunn-O-Matic Corp. (“BUNN”) warrants equipment manufactured by it as follows: 1) Airpots, thermal carafes, decanters, GPR servers, iced tea/coffee dispensers, MCP/MCA pod brewers thermal ser vers and Thermofresh servers (mechanical and digital)- 1 year parts and 1 year labor .
Page 3 39132.3 040312 INTR ODUCTION This equipment will brew a half-gallon batc h of coffee into an awaiting dispenser . It can be easily confi gured for 120V 15 amp, 120/208V 20 amp or 120/240V 20 amp. The bre wer may ha ve a hot water faucet for allied be verage use .
Page 4 PR OGRAMMING PROGRAMMING THE BREWER The information in this manual covers only the differences between this model and the standard Axiom. Access to service level 4 is same as standard Axiom. The following function screens are in order of appearance.
Page 5 SER VICE PROGRAMMING GLASS FRESH HRS TEST RFID BO ARD SET D A TE/TIME ? NO YES ADJUST ALARM NO V OLUME ? YES EXPIRA TION SECS (-) 10 (+) EXPIRA TION ALARM DISABLE ENABLE FRESHNESS SCAN NO DONE YES W ARMER MINs P AST FRESHNESS: 5 ThermalFresh HRS (-) 2.
Page 6 SER VICE PROGRAMMING MA Y 10 2010 MAIN 10:00:00 AM This allows you to monitor the frequency of the warmer(s) sensing coils. Also allows you to monitor the adjustment capacitors, which are used to keep the coil frequency at it's nominal value (125.
Page 7 SER VICE PROGRAMMING If a carafe is placed on a particular warmer , a "box" will appear next to it's indicator . If the box is fi lled (solid) it's not expired yet. If the box is empty , the time is expired. See example: MAIN = expired; T op Front = not expired; T op Rear = expired.
Page 8 ADJUST ALARM 5 ADJUST ALARM NO V OLUME ? YES Select "YES" to adjust beeper v olume. Press "+" to increase v olume, or "-" to decrease. - + Sets the amount of delay between alarm beeps. EXPIRA TION SECS (-) 10 (+) SET D A TE/TIME ? NO YES Select "YES" to set date and/or time.
Page 9 MINUTE 00 (-) DONE (+) Press "+" to scroll minute f orward, or "-" to scroll min ute back. Press "+" to scroll hour f orward, or "-" to scroll hour bac k. HOUR 10 AM (-) DONE (+) SECOND 00 (-) DONE (+) Press "+" to scroll seconds f orward, or "-" to scroll seconds back.
Page 10 MAIN ON/OFF SWITCH (Late Models only) GRN Chassis Ground Earth Ground OPTIONAL FAUCET HEA TER WHI WHI P1, P2, & P3 ARE PINS OF A POLARIZED THREE-PIN CONNECTOR.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bunn 39132 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bunn 39132 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bunn 39132 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bunn 39132 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bunn 39132 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bunn 39132 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bunn 39132 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bunn 39132 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.