Gebruiksaanwijzing /service van het product TDR-3 van de fabrikant Bunn
Ga naar pagina of 2
TDR-3 TDR-5 USE & CARE INFORMA TION INTRODUCTION These dispensers are designed to hold and serve either a three or five gallon batch of iced tea or iced coffee, depending on the model. When proper precautions are followed, tea/coffee may be brewed directly into the dispenser and then transported to a remote serving location.
DAIL Y CLEANING CAUTION - CLEAN AND SANITIZE YOUR DISPENSER DAILY 1. Thoroughly clean the inner surfaces of the dispenser using a mild cleaner/sanitizer and water solution then thoroughly rinse the dispenser with warm water. NOTE - Bunn-O-Matic recommends the use of KAY-5 ® for this purpose.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Bunn TDR-3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Bunn TDR-3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Bunn TDR-3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Bunn TDR-3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Bunn TDR-3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Bunn TDR-3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Bunn TDR-3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Bunn TDR-3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.