Gebruiksaanwijzing /service van het product 344 van de fabrikant ADTRAN
Ga naar pagina of 2
International N e t V a n t a 3 4 4 Bu sin es s- cla ss AD SL/ ADS L2/ AD SL 2 + R out er w ith Fou r -p ort Sw itc h Product Features ■ Affo rdable routing soluti ons for busines s- class ADSL n.
ADTRAN, Inc. Interna tional Depar tment 901 Explorer Boulevard Huntsvi lle, Alabama 35806 USA www .adtran.c om/glo bal U.S. Headquarters +1 256 963 8000 +1 256 963 6300 fax interna tional@a dtran.c om International Customer Service +1 256 963 8716 voice Asia—Beijing, China +86 10 8527 5011 +86 10 8527 5010 fax sales.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ADTRAN 344 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ADTRAN 344 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ADTRAN 344 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ADTRAN 344 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ADTRAN 344 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ADTRAN 344 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ADTRAN 344 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ADTRAN 344 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.