Gebruiksaanwijzing /service van het product GB1HC-CP-PC* van de fabrikant Cecilware
Ga naar pagina of 10
Compact Cappuccino & Hot Chocolate Dispensers Models : •GB1CP •GB2CP •GB3CP •GB1HC-CP •GB2HC-CP •GB1HC-CP-PC* •GB2HC-CP-PC* GB 1HC-CP (shown) GB2 -CP (shown) Cecilware sells value.
2 Mechanical Specifications Model # Label No. of Hoppers Hopper Capacity (lb.) Width (in.) Dept (in.) Hight (in.) Tank (gal.) GB1CP Cappuccino 1 8 lb. 7.75 18.625 26 1.5 GB2CP Cappuccino 2 4 lb. 7.75 18.625 26 1.5 GB3CP Cappuccino 3 4 lb. 10.5 18.625 26 1.
3 I. INSTALLATION INSTRUCTIONS This equipment is to be installed to com ply with the applicab le Federal, State, or l ocal plumbing cod es having jurisdictio n. In addition: 1. A quick disconnect wat er connection or en ough extra coiled tubing (at le ast 2x the depth of the unit) so that the machine can be moved for cleaning under ne ath.
4 ADJUSTMENTS A. WATER FLOW ADJUSTMENTS, FLOW RATE The Unit Is Factory Adjusted To Dispen se Water At The Rate of 4 oz/sec. To increase or decrease fl ow, proceed as follows: 1. Remove Left side panel and loc ate Dispense Valv e mounted on tank , with Flow Adjuster facing up, underneath cold w at er reservoir.
5 COMPONENTS TEST A) Thermostat Adjustments: The Thermostat is factory set for proper dispense temperature of 190° F with the control shaft set to the maximum clockwise position. If field adjustments are needed proceed as follows: To DECREASE temperature, turn t he control shaft slightly in the COUNTERCLOCKWISE direction.
6 TROUBLESHOOTING GUIDE WARNING: To reduce the risk of electr ical shock unplug the dispenser power cord before repairing or replacing any internal components of the unit.. Before any attempt to replace a component be sure to check all electrical connections for proper contact.
7 CLEANING AND SANITIZING Sanitizing: All sanitizing agents in the food zone must comply with 21 CFR 178.1010. All food dispensing units should be sani tized periodically. All parts to be sanitized must be clean ed first. To prepare a sanitizing solution: Add 2 Tsp.
8 INTERNAL COMPONENTS IDENTIFICATION TANK ASSEMBLY SK89Q ITEM P/N QTY DESCRIPTION 1 SK88A 1 Tank Top 2 L681A M008A 1 1 Thermostat & Probe Thermostat Knob 3 G267A MO18A 1 1 Heater 120v 1700w Gasket, Tank Heater 4 P446A 4 1/4-20x5/8 SS SL Hex Washer Hd Scr 5 M461A 6 Silicone Seal (.
9 EXTERNAL COMPONENTS IDENTIFICATION ITEM P/N QTY DESCRIPTION 10 CD65A CD66A 1 2 Chamber Mount Chamber Mount Grommet 11 CD63A CD353 1 1 Whipping Chamber Whip Blade W/2flats 12 M884A 1 Extension Tube 1.
10.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cecilware GB1HC-CP-PC* (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cecilware GB1HC-CP-PC* heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cecilware GB1HC-CP-PC* vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cecilware GB1HC-CP-PC* leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cecilware GB1HC-CP-PC* krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cecilware GB1HC-CP-PC* bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cecilware GB1HC-CP-PC* kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cecilware GB1HC-CP-PC* . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.