Gebruiksaanwijzing /service van het product PRE3s van de fabrikant Cisco Systems
Ga naar pagina of 2
Corporate Headquarters Cisco Systems, Inc. 170 W est T asman Drive San Jose, CA 95134-1706 USA http://www .cisco.com T el: 408 526-4000 800 553-NETS (6387) Fax: 408 526-4100 CCVP, the Cisco Logo, and .
00 00 Series Rout er BR1 00 12 Router p and bottom ejector levers s ly to f irmly seat the module lane. t op and bottom captive c ables to the PRE3 and P RE3 to the console.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cisco Systems PRE3s (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cisco Systems PRE3s heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cisco Systems PRE3s vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cisco Systems PRE3s leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cisco Systems PRE3s krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cisco Systems PRE3s bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cisco Systems PRE3s kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cisco Systems PRE3s . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.