Gebruiksaanwijzing /service van het product XL50TM van de fabrikant Clarity
Ga naar pagina of 2
XL50 ™ Hear clearl y . Amplified Corded T elephone 800.426.3738 | www .claritypr oducts.com • Digital Clarity P ow er ™ sound technolog y • ClarityLogic ® can r emotely evaluate a phone and a.
The Digital Clarity P ow er ™ Differ ence Frequency Response Amplification Low High Standard T elephones Clarity Phones with DCP ™ F eatur es Clarity , a division of Plantronics, Inc . 4289 Bonny Oaks Driv e Chattanooga, TN 37406 V oice: 800.426.3738 Fax: 800.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Clarity XL50TM (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Clarity XL50TM heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Clarity XL50TM vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Clarity XL50TM leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Clarity XL50TM krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Clarity XL50TM bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Clarity XL50TM kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Clarity XL50TM . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.