Gebruiksaanwijzing /service van het product Chat 150 VC van de fabrikant ClearOne
Ga naar pagina of 2
CHA T | 150 VC TM Group Speaker Phone PERSONAL CONFERENCING DA TA SHEET < A speaker phone for individual or small group use. The Chat 150 VC connects to video conferencing systems for rich, full-duplex audio communications. It provides microphone pickup and echo cancellation that is far superior to the built-in audio on video systems.
> COMPONENTS CHA T 150 VC DAT A SHEET < > CLEARONE L OCA TIONS Headquarters: Salt Lake City , UT USA 5225 Wiley Post Way Suite 500 Salt Lake City , UT 84116 T el: 801-975-7200; 800-945-7730 Fax: 801-977-0087 sales@clearone.com Latin America T el: 801-974-3621 global@clearone.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ClearOne Chat 150 VC (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ClearOne Chat 150 VC heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ClearOne Chat 150 VC vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ClearOne Chat 150 VC leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ClearOne Chat 150 VC krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ClearOne Chat 150 VC bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ClearOne Chat 150 VC kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ClearOne Chat 150 VC . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.