Gebruiksaanwijzing /service van het product Scan Converter van de fabrikant ClearOne comm
Ga naar pagina of 9
Scan Converter Installation & Ope rati on Manual ClearOne, f ormerly VideoLabs ClearOne Communicati ons, Inc. ~ 1825 Research W ay , Salt Lake City , UT 84119 ~ tel 1-800-945-7730 ~ fax 1-800-933-.
T able of Contents T he Scan Converter accepts g raph ic data from a PC as a V GA signal and conve r ts it to a vi d eo f ormat (composite , S-VHS, and analog RGB for SCAR T use). T he Scan Conve r ter is a plug and play device that automatically detects the scan rate and res- olution of the i ncomi ng graph ic signals without the use of software.
Introduction T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 Product returns All product returns require a retur n au thorizati on (RA) number . Please contac t ClearOne T echn ical Suppor t bef ore attempting to retur n y our product.
Controls and Connections T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 5 Controls and Connections 4 T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 Fi gure 2. Rear panel A C BD E Rear Panel A. DC9V connects to the power adapte r .
T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 7 Operation A B D C F E G H I Fi gure 3. IR remote control F. Z-Q . Press this button to select the desired zoom mode. G. Reset . Press this button to reset the Scan Converter to the default settings f or bri ghtness, sharpness, and ove r scan.
Operation T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 9 Operation 8 T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 T o position the image on the monitor 1. Press to display the main menu. 2. Use + or – to select the P osition contr ol icon .
Appendix T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 11 Care and Storage 10 T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 Problem Solution Green LED does not ind icate powe r is turned on. Green LED is on, but no pic ture appears on the screen.
Appendix T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 13 Appendix 12 T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 Manufacturer shall not be liab le for pun .
Appendix T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 15 Appendix 14 T echnical Services Gr oup ~ 1-800-283-5936 (USA) ~ 1-801-974-3760 W arn in g: Changes or mod if ications to th is unit not e xpressly appro ved by the par ty responsible f or compliance coul d vo id the user’s authority to oper ate the equipment.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ClearOne comm Scan Converter (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ClearOne comm Scan Converter heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ClearOne comm Scan Converter vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ClearOne comm Scan Converter leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ClearOne comm Scan Converter krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ClearOne comm Scan Converter bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ClearOne comm Scan Converter kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ClearOne comm Scan Converter . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.