Gebruiksaanwijzing /service van het product 3 van de fabrikant AeroGarden
Ga naar pagina of 2
If thi s is the first seed k it pl ante d in you r Aero Ga rden , disregard thes e instr uct ions . Si vous p lan tez votr e PreMier kit de se men ces dan s votre AeroGar den, Ne te NeZ Pas COMP te de ces i nstru cti ons . Si est e es el Pr iM er pre pa rado d e semi lla s que p lanta en su A ero Gard en, N O sig a estas instrucciones.
Remember to .. . Sanitize your AeroGard en befo re replanting (see “Prepare for Y our N ex t Garden” in your m o d e l ’s Quick St art Guid e ). ( If you n o long er have your Q uick Start G uide , you can fi nd o ne at w w w.aero gard ensupp or t.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AeroGarden 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AeroGarden 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AeroGarden 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AeroGarden 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AeroGarden 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AeroGarden 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AeroGarden 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AeroGarden 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.