Gebruiksaanwijzing /service van het product 3 van de fabrikant AeroGarden
Ga naar pagina of 2
If th is is th e first seed ki t pla nte d in yo ur Ae ro Ga rde n, disregard thes e ins truc ti ons . Si vou s pla nte z votre PreMier kit d e se me nces d ans vo tre AeroGar den, Ne te Ne Z P as COM Pt e de ces i nstr uc tio ns .
Remember to . .. Sanitize your AeroGard en be fore re planting (see “Prepare for Y our N ex t G arden” in your m o d e l ’s Quick Start Guide) . ( If you n o lon ger h ave your Q uick Start G uide , you can fi n d one at w w w.ae rog arde nsupp or t.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AeroGarden AeroGarden 3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AeroGarden AeroGarden 3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AeroGarden AeroGarden 3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AeroGarden AeroGarden 3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AeroGarden AeroGarden 3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AeroGarden AeroGarden 3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AeroGarden AeroGarden 3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AeroGarden AeroGarden 3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.