Gebruiksaanwijzing /service van het product AVC500 van de fabrikant Aethra
Ga naar pagina of 2
AUDIOCONFERENCING . PERSONAL VIDEO > MEETING ROOMS > VERTICAL APPLICA TIONS > MCU & GA TEWA Y Scalable Solution Flexible codec for customized installations in conference r ooms of any siz.
A VC 500 ™ T echnical Specifications AETHRA ® SpA via Matteo Ricci, 10 60126 Ancona (Italy) T elephone +39.071.218981 Fax +39.071.887077 V ideo 1 +39.071.2189704 V ideo 2 +39.071.2189701 Aethra, the Aethra logo and A VC 500 are registered trademarks of Aethra SpA in Italy and in other Countries.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aethra AVC500 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aethra AVC500 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aethra AVC500 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aethra AVC500 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aethra AVC500 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aethra AVC500 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aethra AVC500 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aethra AVC500 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.