Gebruiksaanwijzing /service van het product A799 van de fabrikant CognitiveTPG
Ga naar pagina of 2
800.732.8950 sales@Cognitive TPG.com www.Cog nitive TPG.com POS Receipt Printers Hospitality F inancial Retail RS232 Serial/USB Inter face Shown Abov e A799 Single-Station Direct Thermal Printer Unsurpassed reliability -- 60 million printlines and 2.
Cognitive TPG Headquarters 25 Tri-State Int ernational, Suite 200, Lincolnshire , IL 60069 Toll Free : 800-732-8950 Phone: 847-383-7900 F ax: 847-383-7949 www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat CognitiveTPG A799 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen CognitiveTPG A799 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens CognitiveTPG A799 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding CognitiveTPG A799 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over CognitiveTPG A799 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van CognitiveTPG A799 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de CognitiveTPG A799 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met CognitiveTPG A799 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.