Gebruiksaanwijzing /service van het product CO-151-FUA-12B van de fabrikant Cres Cor
Ga naar pagina of 2
CLASSIFIED TO NSF4 5925 Heisley Road • Mentor, OH 44060-1833 Phone: 877/CRESCOR • Fax: 440/350-7267 www.crescor.com ACCESSORIES and OPTIONS (A vailable at extra cost): Security Panel for Controls .
5925 Heisley Road • Mentor, OH 44060-1833 Phone: 877/CRESCOR • Fax: 440/350-7267 www.crescor.com © Crescent Metal Products, Inc. 1998 All rights reserved. Litho in U.S.A. ® CO-151-FUA-12B In line with its policy to continually improve its products, CRES COR reserves the right to change materials and specifications without notice.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Cres Cor CO-151-FUA-12B (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Cres Cor CO-151-FUA-12B heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Cres Cor CO-151-FUA-12B vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Cres Cor CO-151-FUA-12B leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Cres Cor CO-151-FUA-12B krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Cres Cor CO-151-FUA-12B bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Cres Cor CO-151-FUA-12B kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Cres Cor CO-151-FUA-12B . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.