Gebruiksaanwijzing /service van het product CR58 van de fabrikant Crosley
Ga naar pagina of 2
910-217800-007 FCC Requirements 1. This equipment complies with 47CFRPart 68 and ACT A technical requirements. On the bottom of this equipment is a label that contains, among other information, the registration number and ringer equivalence number (REN) for this equipment.
SET UP DIAL MODE The DIAL MODE switch is located at the back of the telephone. Slide the switch to TONE unless you have Dial-Pulse (Rotary) telephone service in your area, in which case, slide the switch to the PULSE position.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Crosley CR58 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Crosley CR58 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Crosley CR58 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Crosley CR58 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Crosley CR58 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Crosley CR58 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Crosley CR58 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Crosley CR58 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.