Gebruiksaanwijzing /service van het product Stereo Headset van de fabrikant CSR
Ga naar pagina of 2
BlueCore5™ BlueTunes2 Stereo Headset Quick Start Guid e Additiona l Informa tion Using the Analogue-Audio Adaptor board The Analogue Audio Ad aptor solution fro m CSR makes it easy to design and manufact ure Bluetooth adaptor pr oducts for mobile hand sets, MP3 players and Hi-Fi systems.
Step 1: Setting Up the Demonstrato r board Step 2: Preparing the Demonst rator Board for Bluetooth Pairing CS-110826-UGP1 © CSR plc 2006 Page 2 Step 3: Streaming Music from the PC Note: Before c ommenci ng, CSR recomm end downl oading t he progr am avcontro l.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat CSR Stereo Headset (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen CSR Stereo Headset heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens CSR Stereo Headset vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding CSR Stereo Headset leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over CSR Stereo Headset krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van CSR Stereo Headset bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de CSR Stereo Headset kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met CSR Stereo Headset . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.