Gebruiksaanwijzing /service van het product HB2066 van de fabrikant Aigo
Ga naar pagina of 11
Contents Contents ................................................................................. 1 Features ................................................................................... 1 T echnical specs .....................................
Simple and convenient. 2. Capable of being perceived b y sens e or mind--- children's intelligence is im proved by stimulatin g visual, audio, touch, and some othe r physi cal senses.
Technical specs Production name “Happy Bear” Production model HB2066 False accept rate <0.1% Illumination environment 0 一 10000 Lux Play time delay <100ms Inclination Support -45—45 Reco.
Dire ction for use 1. Power on : Press the switch button on the left h and fo r 2 seconds . “Happy Bear” plays the welcoming address. 2. Read : As audible card touch the nose of “Happ y Bear”, “Happy Bear” will r ead the relative con tent of the card.
Attention: 1. Keep the “Happy Bear ” away from the easy-fire plac e. 2. A void toy annex from being swallowed b y children 3. Please preserve t he package caref ully . 4. A void placing "Happy Bear" and the storage card at damp pl ace. 5.
T roubleshooting: Failures Possible causes No sound as clicking the no se by audible card. 1. “Happy Bear” is power ed off. 2. The storag e card do not match with aud ible card ; 3. As clicking, the distance is t oo far and the oblique in clination is greater beyond 45°.
Packing list Name Amount “Happy Bear” 1 Clothes 2 Storage card 1 Five series of cards in Pinyin, Fair ytale, Idioms, Poems and Encyclopedia 127 User manual 1 Guide book for users 1 Service credent.
Service and conditions: Huaqi pledged that: The time limit o f our service is ef fective from the date of purchase that refers to the date recorded on the purchase invoice.
Other attentions : 1. Huaqi provides delivery service rather th an visiting service for all products and does no t bore the transportation expenses occurred in the pro cess of delivery repair . 2. The failure date refers to the date that the pr odu ct is sent to Huaqi customer servi ce center .
Service Flow: 1. Y ou can dial Huaqi sunshine service hotlin e: 400-610- 6666 and contact with th e professional technicians. Please dial 010-82607776 in the area where the hotline is not available. A. T echnicians in Huaqi customers s e rvice center can gi ve answers or solutions to your questions thro ugh hotline.
Contact us: Add: No2 Zhong Guancun Square, Hai Di an District, Beij ing (Room 1007-1010, 10 th Floor, Id eal Plaza) Tel: +86 10 62606666 Fax: +86 10 62607775 W ebsite: www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aigo HB2066 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aigo HB2066 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aigo HB2066 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aigo HB2066 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aigo HB2066 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aigo HB2066 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aigo HB2066 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aigo HB2066 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.