Gebruiksaanwijzing /service van het product ACC-3/A van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
E - 1 - INSTRUCTIONS - The Door Com system (LDC) is a simple open voice door answering and internal All Call intercom system. A 2-stroke chime is heard when the door station button is pressed, and can be answered from any inside station by pressing the door "Talk" button.
OPERATIONS: Call-in from Door Station: 1. Press the call button on door station. The inside stations will ring a 2-stroke chime. 2. When a person answers from inside, speak toward door station hands free. Inside Station: 1. When the chime is heard, press the "Talk" button on any station.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone ACC-3/A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone ACC-3/A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone ACC-3/A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone ACC-3/A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone ACC-3/A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone ACC-3/A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone ACC-3/A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone ACC-3/A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.