Gebruiksaanwijzing /service van het product GH-1AD van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
GH-1AD Audio Only Tenant Station for the GH Series DESCRIPTION: The GH-1AD is an audio only tenant station for the GH series Multi-Unit entry system. It is equipped with a Talk, Door Release, and optional service button. When a visitor calls, the tenant stations rings, and is answered by one touch of the Talk button.
GH-1AD Audio Only Tenant Station for GH Series Aiphone Corporation 1700 130 th Ave NE * Bellevue, WA 98005 Ph: (800) 692-0200 * Fax: (425) 455-0071 tech@aiphone.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone GH-1AD (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone GH-1AD heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone GH-1AD vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone GH-1AD leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone GH-1AD krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone GH-1AD bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone GH-1AD kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone GH-1AD . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.