Gebruiksaanwijzing /service van het product gt-op2 van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
Installation Instructions 1 | GT-OP2 / GT-OP3 Installation Instructions INSTALLATION & WIRING: The GT-OP2 and GT-OP3 Postal Lock Panels are for use with a GT Series Multi-Tenant Entry Security intercom syste m and allow a posta l lock device to be mounted alongside the ent ry panel.
Aiphone Corporation 1700 130 th Ave NE Bellevue, WA 98005 Ph: (800) 692-9200 Fax: (425) 4 55-0071 tech@aiphone.com 2 | GT-OP2 / GT-OP3 Installation Instructions SPECIFICATIONS: Power Source: 24V DC, p.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone gt-op2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone gt-op2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone gt-op2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone gt-op2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone gt-op2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone gt-op2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone gt-op2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone gt-op2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.