Gebruiksaanwijzing /service van het product LE-GA2 van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 2
LE-GA2 ~ LE-GA8 Aiphone Communication Systems • 1700 130th Ave. N.E. • Bellevue, W A 98005 (425) 455-0510 • F AX: (425) 455-0071 • (800) 692-0200 • www .aiphone.com DESCRIPTION: The LE-GA n units are open voice audio entry panels for offices, apartments, and other multi- unit applications.
LE-GA n Multi-Unit Entry Stations for Open V oice Intercoms ARCHITECTS/ENGINEERS’ SPECIFICA TIONS: The intercom system shall be of an open voice, selective calling type with the ability for two-way communication with the specified inside stations. Entrance station shall be available with two to eight call buttons.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone LE-GA2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone LE-GA2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone LE-GA2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone LE-GA2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone LE-GA2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone LE-GA2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone LE-GA2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone LE-GA2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.