Gebruiksaanwijzing /service van het product F5MC48N van de fabrikant Delfield
Ga naar pagina of 2
F5 30” DEEP P ASS THROUGH SELF-CONT AINED DROP IN REFRIGERA TED DISPLA Y CASES Project __________________________ Item ____________________________ Quantity _________________________ CSI Section 114.
F5 30” Deep Pass Through Self-Contained Refrigerated Display Cases Model #__________ CSI Section 11400 Printed in the USA. 01/04 DSF5PCD 980 S. Isabella Road Mt. Pleasant, MI 48858 www .delfi eld.com Phone: 800-733-8948 Fax: 800-669-0619 Email: info@delfi eld.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Delfield F5MC48N (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Delfield F5MC48N heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Delfield F5MC48N vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Delfield F5MC48N leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Delfield F5MC48N krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Delfield F5MC48N bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Delfield F5MC48N kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Delfield F5MC48N . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.