Gebruiksaanwijzing /service van het product RY-PA-10/A van de fabrikant Aiphone
Ga naar pagina of 3
.
R Y-P A-10/A - 62 - Aiphone Communication Systems • 1700 130th Ave. N.E. • Bellevue, W A 98005 (425) 455-0510 • F AX: (425) 455-0071 • (800) 692-0200 • www .aiphone.com 10 Relay Adaptor DESCRIPTION: The RY-P A-10/A is a relay adaptor designed with 10 relay contacts for use with the LEF , LDF and NDR systems.
R Y-P A-10/A 10 Relay Adaptor - 63 - RY-P A-10/A (2) SPECIAL ORDER PRODUCTS: NDR Series: Master Stations NDR-10 10-call Master w/selective outputs NDR-10A 10-call Mstr . w/hndst. & sel.outputs NDR-20 20-call Master w/selective outputs NDR-20A 20-call Mstr .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Aiphone RY-PA-10/A (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Aiphone RY-PA-10/A heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Aiphone RY-PA-10/A vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Aiphone RY-PA-10/A leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Aiphone RY-PA-10/A krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Aiphone RY-PA-10/A bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Aiphone RY-PA-10/A kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Aiphone RY-PA-10/A . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.