Gebruiksaanwijzing /service van het product FX100 van de fabrikant Dell
Ga naar pagina of 2
T H E DE L L F X 100 R E MO T E A C CE SS DEVICE The Dell™ FX100 Remot e Acc ess Device is a high-perf ormance communication solution using PC -ov er-IP ® technology enabling remot e user acc ess to the full performance of a hos t syst em.
WO R LD - CL A S S AR C H IT E CT U R E F O R W OR LD-CL ASS PER FORMANCE The Dell FX100 c onsists of a PCIe remot e access host car d housed in the hos t R5400 worksta tion and a remot e portal device c onnected to the PCIe host car d via standard netw orking.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Dell FX100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Dell FX100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Dell FX100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Dell FX100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Dell FX100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Dell FX100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Dell FX100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Dell FX100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.