Gebruiksaanwijzing /service van het product AH-NC732 van de fabrikant Denon
Ga naar pagina of 2
AH-NC732 Noise- Canceling Headphones New model information • High-qualit y Denon sound that provides a quiet lis- tening environment Equipped with Denon's Acoustic Optimizer for superior acoust.
Denon Brand Company D&M Building, 2-1 Nisshin-cho, Kawasaki-ku, Kawasaki-shi, Kanagawa, 210-8569, Japan www.denon.com Denon Electronics (USA), LLC. 100 Corporate Drive, Mahwah, New Jersey 07430 USA TEL: 201-762-6500 usa.denon.com Denon Canada Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Denon AH-NC732 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Denon AH-NC732 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Denon AH-NC732 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Denon AH-NC732 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Denon AH-NC732 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Denon AH-NC732 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Denon AH-NC732 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Denon AH-NC732 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.