Gebruiksaanwijzing /service van het product MiStat C van de fabrikant Drayton
Ga naar pagina of 2
W h a t i s a cyl i nd e r th e rm os ta t ? ... an e xplanatio n for ho useholde rs A cyl inde r ther mos t at swi tc hes on and of f the hea t supp ly from th e boiler to the hot-w ate r cyl inder.
ID Feat ure: Des cri pti on: Fac to r y Pre -Set : 5 BACKL IGH T Availa ble opt ions are: On with tim eou t (TI MED), Al ways O f f (OFF) TIM ED 7 LOCK Prote c t MiSta t agains t unau th ori sed us e. If ac tive, any key pre ss will sho w L OCK ED for a few Se c s.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Drayton MiStat C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Drayton MiStat C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Drayton MiStat C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Drayton MiStat C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Drayton MiStat C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Drayton MiStat C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Drayton MiStat C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Drayton MiStat C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.