Gebruiksaanwijzing /service van het product 6752 van de fabrikant Edelbrock
Ga naar pagina of 2
©2002 Edelbrock Corporation Page 1 of 2 Rev. 8/02 Catalog #6652, #6752, & #6852 Catalog #6653, #6753, & #6853 Pro-Flo Header For 1994-2001 Acura Integra GSR Catalog #6652, #6752, #6852 & .
©2002 Edelbrock Corporation Page 2 of 2 Rev. 8/02 Catalog #6652, #6752, & #6852 Catalog #6653, #6753, & #6853 ASSEMBLY 1. Install (a section) of header assembly from top side with gasket and 9 hardened washers (supplied in kit), using factory bolts/nuts as applicable.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Edelbrock 6752 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Edelbrock 6752 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Edelbrock 6752 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Edelbrock 6752 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Edelbrock 6752 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Edelbrock 6752 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Edelbrock 6752 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Edelbrock 6752 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.