Gebruiksaanwijzing /service van het product HSD 200 SR/oc van de fabrikant AKG Acoustics
Ga naar pagina of 2
HSD 200 SR/oc Communication Headset Description The HSD 200 SR is a combination stereo headset and close-talking dynamic microphone intended for modern hands-free operation in a communications envir onment.
Microphones · Headphones · Wir eless Microphones · Wir eless Headphones · Headsets · Electroacoustical Components Limited W arranty V alid only in the United States.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AKG Acoustics HSD 200 SR/oc (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AKG Acoustics HSD 200 SR/oc heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AKG Acoustics HSD 200 SR/oc vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AKG Acoustics HSD 200 SR/oc leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AKG Acoustics HSD 200 SR/oc krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AKG Acoustics HSD 200 SR/oc bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AKG Acoustics HSD 200 SR/oc kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AKG Acoustics HSD 200 SR/oc . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.