Gebruiksaanwijzing /service van het product K490NC van de fabrikant AKG Acoustics
Ga naar pagina of 12
. @) z <( ~ a: <( J: > .c HIGH-PERFORMANCE ACTIVE NOISE CANCELLING HEADPHONES ECOUTEURS HAUTE PERFORMANCE AU SYSTEME ANTI-BRUIT ACTIF K490NC OWNERS MANUAL.
CONTROLS ELEMENTS DE COMMANDE BEDIENELEMENTE u 0 0 0 ( 4) NC 2 1 3.
(5) (6) (7) (8).
OPERATING MANUAL K490 NC ( 1 ) On/Off button (2) Charge control light (3) Operating control light (4) Combined charging/audio socket (5) Charging cable (6) Audio cable (7) Flight adaptor (8) Carrying case START-UP Please charge your K490 NC before using it for the first time.
FCC STATEMENT This device complies with Part 15 of the FCC Rules. Ope ra t io n is subject to the following two conditions: (1) this device may not cause harmful interference. and (2) this device must accept any interference received, i ncluding i nterfe r ence that may cause undesired operation.
z <( ~ a: <( :c > .0 ATTENTION! CONSEILS DE SECURITE ! SICHERHEITSHINWEIS! ATTENZIONE! iATENCION! INDICACOES DE SEGURANCA! INFORMACAO DE SEGURANCA! SIKKERHETSHENVISNING! SAKERHETSANVISNINGAR!.
EN WARNING! -+ To guarantee your personal safety , please ensure that these headphones are not worn or kept in the immediate vicinity (closer than 10 em) of a pacemaker . -+ Do not insert jack plug into electric sockets . -+ Supervise children when using the equipment.
® > z <{ ~ a: <{ J: > .a AKG Acoustics GmbH Lembi:ickgasse 21 - 25 1230 Vienna, Austria +43 1 86654-1519 service@akg . com AKG Acoustics. U.S. Service Dept., 8500 Balboa Boulevard Northridge, CA 91329, USA + 1 888 452-4254 hcgcustomersupport@harman .
z <( ~ a: <( J: > .c WARRANTY CARD BON DE GARANTIE GARANT IE KARTE CERTIFICATO Dl GARANZIA TARJETA DE GARANTfA CARTAO DE GARANTIA GARANTIKORT TAKUUKORTTI GARANTIE KAART KARTA GWARANCY JNA ZAR.
EN WARRANTY CARD DEAR CUSTOMER Thank you for buying an AKG brand product. AKG has been a leading manufacturer of microphones. headphones , and sound system products for more than sixty years.
WARRANTY CONDITIONS Valid outside the United States of America and Canada ~ AKG warrants AKG products against evident defects in material and workmanship for a period of two years from the date of original purchase for use. This warranty does not cover electrical or mechanical damage resulting from misuse or abuse.
> z < ~ a: < J: > .Q AKG Acoustics GmbH Lembockgasse 21-25 1230 Vienna. Austria +43 1 86654-1519 service @akg.com AKG Acoustics. U.S. Service Dept .. 8500 Balboa Boulevard Northridge, CA 91329 . USA + 1 888 452-4254 hcgcustomersupport@harman.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat AKG Acoustics K490NC (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen AKG Acoustics K490NC heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens AKG Acoustics K490NC vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding AKG Acoustics K490NC leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over AKG Acoustics K490NC krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van AKG Acoustics K490NC bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de AKG Acoustics K490NC kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met AKG Acoustics K490NC . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.