Gebruiksaanwijzing /service van het product R12 van de fabrikant Eizo
Ga naar pagina of 2
W ith versatile image control and landscape/portrait mode support, the R12 is ideal for viewing CT and MRI images or use as a HIS terminal. CALIBRA TION SUPPORT AND QC MANA GEMENT The R12 offers long-term image quality and consistency through EIZO's optional RadiCS RX1 calibration kit.
Specifications are subject to change without notice. All product names are trademarks o r registered trademarks of their respective companies. Screen Administrator is a trademark, and EIZO and RadiForce are registered trademarks of Eizo Nanao Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Eizo R12 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Eizo R12 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Eizo R12 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Eizo R12 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Eizo R12 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Eizo R12 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Eizo R12 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Eizo R12 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.