Gebruiksaanwijzing /service van het product OmniGenesys van de fabrikant Alcatel-Lucent
Ga naar pagina of 8
“Softwar e and har dwar e ar e only valuable because they work as a system”* *Carl Shapiro, Harvard Business School, information Rules Alcatel-Lucent OmniGenesys Contact Center T ransforming your .
G enesys Suite Genesys Suite, the Genesys Customer I nteraction Platform, is at the cor e of the solution that routes and pr ocesses i nteractions across your enterprise, connecting customers to the right resour ce – the first time.
A lcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server T he Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise is a highly scalable corporate I P telephony infrastructure (up to 100 ,00 0 us ers ). Reliable, resilient, flexible, secure, the solution can also be integrated to NGN and IMS networks using SIP technology .
■ Customer centric routing Ever y interaction must be matched with the ideal contact center r esour ce: the highest skilled agent, the agent that helped them pr eviously , "vir tual" r esour ces at other locations.
P utting together a communications solution for your enterprise from elements of fered by dif ferent vendors is f easible. But eventually , ensuring maintenance and support quality , equipment upgrade compatibility and interoperability will be challenging.
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Genesys Suite THE WINNING COMBINA TION Converged Te chnical Support P redictable deployments avoid the hassle of cross-compatibility issues R&D Synergy Superior l.
CUSTOMER FRUSTRA TION “I am not sure if the new Genesys version will work on the last Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise version” “I have a technical issue and escalating turns into a ping-pong g.
Contact Centers 4286256 - ENG - 07/ 2007- Alcatel-Lucent Enterprise - 32, avenue Kléber 92707 Colombes - France - RCS Paris B 602 033 185. Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo, are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks are the property of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Alcatel-Lucent OmniGenesys (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Alcatel-Lucent OmniGenesys heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Alcatel-Lucent OmniGenesys vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Alcatel-Lucent OmniGenesys leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Alcatel-Lucent OmniGenesys krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Alcatel-Lucent OmniGenesys bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Alcatel-Lucent OmniGenesys kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Alcatel-Lucent OmniGenesys . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.