Gebruiksaanwijzing /service van het product Toucmonitor van de fabrikant Elo TouchSystems
Ga naar pagina of 10
POINT OF SALE SELF-SER VICE KIOSKS INTERA CTIVE DIGIT AL SIGNA GE DIGIT AL PHO T O S T A TIONS INTERA CTIVE ST ORE WINDO WS T ouchmonit or Solutions for R etail www .
Putting retail in touch It’s a pr ov en fact that t ouchscreens speed up point-of-sale (POS) tr ansactions and make self- service s ystems viable . It is also a fact that Elo t ouch technology is implemented b y many of the w orld’ s largest POS sy stem manuf actur ers.
POS T he goal of st ore aut omation is to mak e checkout fast and eas y for both the cashier and the customer . T ouch POS s yst ems speed and simplify cash regis ter functions and reduc e operat or errors.
El o PO S t ou ch mo ni to rs Elo POS touchmonit ors are ideal in applications where c ost, rugged design, and e xibility ar e top crit eria. Packaged in differ ent form factors, they ar e designed to be plac ed on e xisting r etail display xtur es such as a countert op, customer servic e desk, or display case.
Elo monit ors ar e designed for to uch fr om the gr ound up , with fe wer peripher al co mmunica tion and po wer cables t o ensur e space-sa ving simplicit y and cle an and e asy insta llation .
Self-service and point of information Kiosks allow cus tomers to c omplete self-servic e transactions, e xpand inv entory r each by pr oviding in-stor e acc ess t o online products, and help build customer lo y alty . Br and marketers use kiosks t o educate pot ential customers, getting a consis tent message acr oss without employing sales people .
Count ertop and mini kiosks with touchmonit ors or touchc omputers Countert op display s ar e perfect for a wide r ange of applications wher e cost, mobility , and e xibility are t op criteria.
Inter activ e digital signage and o versiz ed kiosks Bigger is better . T oda y , netw ork ed digital signage is attr acting consumers’ attention e v erywhere.
Our compact kiosk t ouchmonitors are specially designed to int egrate easily int o your kiosk enclosure . W e maintain our models’ x ed outside dimensions much longer than the av erage plas tic- case monitor manuf acturer , r educing the chance y ou will need to redesign y our kiosk around a monitor c omponent change.
A leading w orldwide compan y W e ha v e e xpan ded o ur le ade rship in the c omp etiti v e an d pri ce -sens itiv e r etai l mar ket by pr ov ing o urs elv es e v ery d ay —fr om th e sma ll detai ls of de sig n to qua lity dem onst r ate d in low er tota l c os t of o wners hip ( T CO ) o ve r t he pr odu ct lif ecy cle .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Elo TouchSystems Toucmonitor (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Elo TouchSystems Toucmonitor heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Elo TouchSystems Toucmonitor vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Elo TouchSystems Toucmonitor leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Elo TouchSystems Toucmonitor krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Elo TouchSystems Toucmonitor bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Elo TouchSystems Toucmonitor kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Elo TouchSystems Toucmonitor . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.