Gebruiksaanwijzing /service van het product DS100 van de fabrikant Ergotron
Ga naar pagina of 3
888-33-020P-00 rev.A • 06/07 1 of 3 To achieve the desired viewing effect, attach LCDs to pivots so that when mounted to bow they will tilt toward each other horizontally as in Option 1, upward as in Option 2, or downward as in Option 3.
888-33-020P-00 rev.A • 06/07 2 of 3 3 M4 x 25mm 4x M4 x 10mm 4x M4 x 10mm 8x M4 x 25mm 8x 2x 2x 4 6 5 7 100 x 100mm M4 x 10mm 4x 75 x 75mm.
888-33-020P-00 rev.A • 06/07 3 of 3 エルゴトロン保証規定 エルゴトロン(以下、弊社と称する)では素材、 性能上欠陥のない製品に対して五(5)年間保証 しま.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ergotron DS100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ergotron DS100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ergotron DS100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ergotron DS100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ergotron DS100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ergotron DS100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ergotron DS100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ergotron DS100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.