Gebruiksaanwijzing /service van het product Titan van de fabrikant Fellowes
Ga naar pagina of 10
High-P erformance Of ce Laminator 1789 Nor wood A venue, Itasca, Illinois 60143-1095 • USA • 630-893-1600 T itan Australia Benelux United Kingdom United States Canada China Deutschland España F rance Italia Japan Korea P olska Singapore fellowes.
High-P erformance Of ce Laminator 1789 Nor wood A venue, Itasca, Illinois 60143-1095 • USA • 630-893-1600 T itan Australia Benelux United Kingdom United States Canada China Deutschland España F rance Italia Japan Korea P olska Singapore fellowes.
Titan 4 LAMINA TOR CONTROLS QUICK ST ART GUIDE C K I B E F G J A SETTING UP THE LAMINAT OR STEPS TO LAMINATE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 D H 3 404415_2_EUR_Titan_All_v3.
CAP ABILITIES When laminating; - plug the machine into an easily accessible mains socket. - to prevent electrical shock - do not use the appliance close to water , do not spill water on to the appliance, power cord or mains socket.
‘Hot Swap’ function. The Hot Swap function enables the user to instantly switch between thick and thin pouch settings without any processing delays. Easi-Access open mechanism The Easi-Access mechanism allows to safely and easily open the laminator for cleaning and maintenance.
Switch the power on (Power switch located at the rear of the machine). Select the ‘Standby’ button on the control panel. Check the LED controls turn on. Th e 75 micron and ready LED’s will flash for 5 secon ds before automatically selecting the 75 micron heat setting.
The Titan laminator can be opened manually by selecting the ‘open’ setting ( ) on the control panel. Please note: the power supply and the machine must both be ON to release the electronic safety catch. MAINTENANCE - Easi-Access™ Select the ‘open’ setting ( ) using the naviga- tion buttons on the control panel.
Fellowes warrants all parts of the laminator to be free of defects in material and workmanship for 2 years from the date of purchase by the original consumer . If any part is found to be defective during warranty period, your sole and exclusive remedy will be repair or replacement, at Fellowes’ option and expense, of the defective part.
TROUBLESHOOTING 9 Problem P ossible cause Solution No ‘ red’ power on LED Machine is not switched on Switch on machine at rear next to plug inlet and at the wall socket Ready light does not come o.
High-P erformance Of ce Laminator 1789 Nor wood A venue, Itasca, Illinois 60143-1095 • USA • 630-893-1600 T itan Australia Benelux United Kingdom United States Canada China Deutschland España F rance Italia Japan Korea P olska Singapore fellowes.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Fellowes Titan (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Fellowes Titan heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Fellowes Titan vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Fellowes Titan leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Fellowes Titan krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Fellowes Titan bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Fellowes Titan kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Fellowes Titan . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.