Gebruiksaanwijzing /service van het product EASIMO EM032 van de fabrikant Flymo
Ga naar pagina of 10
For all customer enquiries or for replacement parts, contact:- ☎ ☎ 0870 609 1901 www .flymo.com customer .services@husqvar na.co.uk IMPOR T ANT INFORMA TION Read before use & retain for future.
Carton Contents IMPOR T ANT ! Please check the contents of the carton are correct BEFORE assembling your new Flymo product. The Loose Parts Pack is packaged underneath the deck of the product.
Electrical 1. The British Standards Institute recommend the use of a Residual Current Circuit Device (R.C.D.) with a tripping current of not more than 30mA. Even with a R.C.D. installed 100% safety cannot be guaran- teed and safe working practice must be followed at all times.
A • The Loose Parts Pack is packaged under- neath the deck. Assembly of Lower Handles to Deck 1. Place the bolt (A2) through the hole in the lower handle (A1) until the lower handle fits into the recess (A3) 2. Place the washer (B1) and the wing knob (B2) on to the bolt and tighten the wing knob.
Cutting Height Adjustment Grassbox Cutting Height Adjustment (K) & (L) • Height of cut is adjusted by raising or lowering the Front and Rear Wheels. • There are five heights of cut on this product. • NOTE A medium height of cut is recommended for most lawns.
M N R Starting and Stopping T o Start your Lawnmower 1. Form loop in mains cable and push the loop through the slot. (M) 2. T o secure, position loop over the hook and pull the cable back through the slot (N) . 3. Connect plug to mains and switch on. 4.
Removing and Fitting the Blade Switch off, wait until the blade has stopped rotating and disconnect fr om the mains electrici- ty supply BEFORE attempting to remove or r efit the blade. Always handle the blade with care - sharp edges could cause injury .
Fault Finding Hints Fails to Operate 1. Is the correct Starting procedure being followed? See ‘T o Start your Lawnmower ’ 2. Is the Power T urned On? 3. Check the fuse in the plug, if blown replace. 4. Fuse continues to blow? Immediately disconnect from the mains electricity sup- ply and consult your local approved Service Centr e.
Service Recommendations 1. We strongly recommend that your product is serviced at least every twelve months, more often in a profes- sional application. 2. Always use genuine Spare Parts. 3. Prepacked spares are available from most Husqvarna Outdoor Products stockists.
5108035-01 Our policy of continuous improvement means that the specification of products may be altered from time to time without prior notice. I, the undersigned M. Bowden of Husqvarna Outdoor Products, Aycliffe Industrial Park, NEWTON A YCLIFFE, Co.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Flymo EASIMO EM032 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Flymo EASIMO EM032 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Flymo EASIMO EM032 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Flymo EASIMO EM032 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Flymo EASIMO EM032 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Flymo EASIMO EM032 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Flymo EASIMO EM032 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Flymo EASIMO EM032 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.