Gebruiksaanwijzing /service van het product 500-2D van de fabrikant Alto-Shaam
Ga naar pagina of 2
holding cabinets #1217 — 07/08 W1 64 N 92 21 W at er S tr ee t P . O. Bo x 45 0 Me no mo ne e Fa ll s, WI 53 052 -0 45 0, U . S.A . Ph on e: 2 6 2- 25 1-38 00 U .S .A. & C an ad a: 1- 80 0- 5 5 8- 87 44 Fa x: 2 6 2- 25 1- 70 67 Fa x U. S. A. O nl y: 1 - 80 0 -32 9- 87 44 ww w .
IS YOUR HOLDING CABINET YOUR FOOD’S WORST ENEMY? T he key to quality food holding is more than the simple ap plication of heat. The secret is to preserve as much natural product moisture as possible, which is exactly what the gentle holding capability of Halo Heat ® is designed to accomplish .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Alto-Shaam 500-2D (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Alto-Shaam 500-2D heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Alto-Shaam 500-2D vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Alto-Shaam 500-2D leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Alto-Shaam 500-2D krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Alto-Shaam 500-2D bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Alto-Shaam 500-2D kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Alto-Shaam 500-2D . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.